Architektura 21szego wieku : AKTUALIZACJA: Delighty Underground aka „LowLine” Uruchamia kampanię KickStarter

Dzięki uprzejmości Jamesa Ramseya i Dana Barascha Do tej pory prawdopodobnie już słyszeliście i czytaliście o radykalnej propozycji Jamesa Ramseya i Dana Barascha, by wprowadzić podziemny park na Lower East Side przez Essex Street Trolley Terminal poniżej Delancey Street.
Być może nie wiesz, że LowLine, jak się okazało, właśnie rozpoczęło kampanię KickStarter, której celem jest podniesienie 100 000 $ do 6 kwietnia.
Tutaj możesz zastawiać pieniądze i odbierać nagrody za darowizny, jeśli finansowanie się powiedzie.
Twórcy projektów nie zwalniają tempa.
Rozmowy na temat tego projektu i jego możliwości są coraz szersze.
W ubiegłym tygodniu Muzeum Kamienicy zaprosiło Ramseya i Barascha wraz z historykiem Stuartem Bluminem, aby omówić projekt i niektóre jego społeczne i polityczne konsekwencje.
Dla większości ludzi NYC to zestaw odrębnych dzielnic, bogatych w historię i krwawiących ze sobą, przebitych przez rozległe przestrzenie publiczne: Times Square, Union Square, Columbus Circle.
Ale Stuart Blumin, historyk i profesor, wskazuje, że system siatki NYC, opracowany przez komisarzy 1811 roku.
Plan, faktycznie stworzył żelazne żelazko.
projekt jednolitości.
taki, który jest bardzo nieprzyjazny dla przestrzeni publicznej .
Wszystkie wymienione przestrzenie pojawiają się na skrzyżowaniach, które są wyjątkami od regularności siatki.
podążają za Broadwayem, ulica przecina ukośnie na Manhattanie tworząc trójkąty wzdłuż trasy.
Przestrzenie te, o wiele bardziej idealne do pracy na biegu jałowym i zbierania, są bardzo rzadkie w Nowym Jorku, a szczególnie w Lower East Side, gdzie zabiera nas propozycja Ramseya i Barascha.
Dzięki uprzejmości Jamesa Ramseya i Dana Barascha The Low Line jest dość wyjątkiem od żelaznego żelaza.
reguła.
Po pierwsze, jest pod ziemią! Terminal tramwajowy Essex Street, zbudowany w 1903 r.
I wycofany w 1948 r., Zajmuje około trzech podziemnych ulic wzdłuż Delancey Street na East Side na Manhattanie.
Strona nie ma względu na ruchliwą ulicę nad nim.
bez ruchu ulicznego, bez zatrzymywania się i przechodzenia między pieszymi a pojazdami.
Jego jedyna ekspozycja na infrastrukturę miejską.
prawdopodobnie jeden z najbardziej wyjątkowych.
to sąsiednia Essex Street Station, wzdłuż której biegną aktywne linie metra.
Ten projekt byłby cennym dodatkiem do Lower East Side, który, jak zauważa Blumin, to obszary szczególnie pozbawione przestrzeni publicznej.
Korzysta również z jednego z najstarszych zasobów Nowego Jorku.
zaniedbane przestrzenie.
Aby sfinansować ten projekt, potrzebne są publiczne pieniądze i darowizny.
Przestrzenie publiczne rzadko powstają z kapitalistycznych przedsięwzięć, które, jak wskazuje Blumin, są powodem, dla którego NYC w ogóle, a LES w szczególności nie ma wystarczającego rozwoju tego typu projektów.
projekty, które koncentrują się przede wszystkim na rozwoju społeczności i kultury: przestrzeni publicznych.
Prywatna przedsiębiorczość promowała sieć, która zapewnia optymalny podział nieruchomości i tak się rozwinęła.
Dzięki uprzejmości Jamesa Ramseya i Dana Barascha Mówcy przyznają, że projekt jest nadal bardzo koncepcyjny i teoretyczny.
Koszty nadal są szacunkowe, a kwestie zdrowotne dotyczące przestrzeni kosmicznej nie zostały jeszcze rozwiązane.
Jeśli kampania Kickstarter powiedzie się, popchnie projekt dalej, umożliwiając dalsze badania witryny, jej bieżące warunki i dalsze prototypowanie urządzeń zbierających światło słoneczne.
Sprawdź KickStarter, aby zobaczyć, jak możesz wesprzeć projekt!
[przypisy: deski na elewacje, montaż smt, elewacje drewniane ]

Powiązane tematy z artykułem: deski na elewacje elewacje drewniane montaż smt